jump to navigation

Tornem a l’escola! 26 Desembre, 2006

Posted by poleteee in PocaFeina.
trackback

Recordes els temps en que anaves a escola ?

Que donaries ara per poder tenir enregistrat tot allo que passava a classe ?

Jo encara m’enrecordo de quan em van fer fora de classe per partirma la caixa per culpa de l’Arús, i la sole del mechero ! Per culpa d’aixo la Marta i Jo vam ser castigats per l’Avellaneda XD.

En fi ara els nens del montcau, s’han tornat molt modernos i graben videos i fan xorrades, aki us deixo un video força interesant protagonitzat pel profe d’angles Mike Kearns. (jo prefereixo el Guindu)

Comentaris»

1. parufito - 26 Desembre, 2006

wei, li vai posar el vidio a me germana i no es la veu del mike aket xD senzilamment es algu imitant frases que diu ell, pero perd força d la gracia que tenia al pensar que era elprofe 🙂


Deixa un comentari

