jump to navigation

FCB el cas eto’o 14 febrer, 2007

Posted by poleteee in Futbol.
trackback

Tots heu sentit les declaracions de l’Eto’o, del Rijard d’en Sandro i d’en Laporta, i com pensaria/diria l’Oleguer, tots tenim dret a pensar i opinar lliurement, per tant, això és el que faré jo, tot i que em despedeixin de la feina, o em retirin el patrocinador (que encara no tinc, s’acepten propostes).

El barça es molt més que un club, per mi es com una familia, i com totes les families tenen els seus problemes, i ens fa plorar, ja sigui d’alegria o de tristesa, sense anar mes lluny, ahir l’Eto’o va rajar bastant sobre els problemes que ell trobava en el club, no obstant saber si té la raó o la deixa de tenir es com haver de respondre a quin fill t’estimes més. Jo crec que en aquest cas tots els protagonistes de la pel·lícula tenen la seva part de raó:
– Que en ronaldinho no entrena amb els companys, m’ho crec, però també es veritat que el seu entrenament indivudual funciona.
– Que en el club hi ha gent que simpatiza més amb en Rosell que amb en Laporta i viceversa, evidentment, per això cadascu té els seus gustos, crec que els 2 han fet molt bé al barça i desde aqui els hi dono les gracies.
– Que l’Eto’o ha entrenat i es sacrifica molt pel grup, 100% d’acord i si algun dia no ho ha fet o no .
– Que el Rijard es pot equivocar, evidentment, però també em de reconeixer que l’encerta moltes vegades i que sap rectificar.

En fi personalment crec que tot això es un muntatge dels periodistes amb + o – complicitat del club per omplir notícies en una setmana sense futbol, exeptuant la uefa ( “que es la uefa? a nadie le interesa la uefa !” que diria l’avi Aragonés) igual que la setmana passada va tocar parlar del cas C.Ronaldo. La setmana que be veureu com ningu s’enrecorda de tots aquests mal de caps.

Em passaria el dia parlant del barça, pero tb s’ha de treballar una mica. (ja deixareu la vostre opinió)

Visca el Barça!
i visca Catalunya!

Anuncis

Comentaris»

1. jordicosta - 14 febrer, 2007

moltl d’acord però no crec que la setmana que ve ja ningu s’enrecordara de res d’axiò, tant de bo m’equivoqui. PEnso que aquest cas anira a mes i veurem (nose si ara o al juny) canvis importants. No descartem cap opcio, el mon del futbol esta molt boig. En fi, lo important es que tinguem resultats al camp, ara ve lo mes xungu!
salut i en parlem

2. taliban - 14 febrer, 2007

Com bé dius a totes les famílies hi ha problemes. Però el problema més gran que veig són els medis de comunicació. És cert que tant uns com altres han fet bé i malament pel nostre club, però el que està clar és que tots som humans i ens podem equivocar.

El que em fa més rabia de tot és que quan les coses van malament els medis de comunicació només es preocupen de fer-les anar pitjor, i tot només per vendre uns quants diaris més…

En fi, deixem passar el temps. Segur que l’Etoo tornarà, marcarà i tothom tornarà a estar content. Però anem amb compte, que ja sabem que passa a les plantilles amb tantes estrelles…

3. llauraor - 14 febrer, 2007

Jo crec que el “problema” s’acabara el dia que l’Eto’o jugui un partit i marqui gols, però si això no passa, per mi, té fàcil solució, que acabi la temporada i “calle”, encara ens el pagarien prou bé. Em faria rabia que un jugador de la calitat d’Eto’o marxes del barça, però si ha de buscar més merder i liar-la (com ja ha fet més d’un cop) per mi pot marxar. És la meva opinió…
En tot cas, com diu l’amic Pol…
Visca el Barça!
i visca Catalunya!

4. parufito - 15 febrer, 2007

com diu el llauraor, aquest l’ha liada més d’un cop.
Que torna i marca i se li posa el kap a puesto unaltre cop millor, pero sino… ja en son molts que es fan la fama al barça i es desgracien quant marxen, així que…

5. Roger - 15 febrer, 2007

Cony de criatures mal criades.

Jo no se què passa dins, ni m ‘importa, però el què ha fet és de criatures.

Però ja sabem els seus precedents, i la iamtge d’ahir, de l’abraçada, quin fàstig, més fals no podia ser, allà esperan’t les càmeres.

PUAJ !!!!


Deixa un comentari

