jump to navigation

Problemes existencials 28 Juny, 2007

Posted by taliban in Videos.
trackback

O de com ser una nena pija, rica i estúpida. Bueno, sincerament, per mi també seria un GRAN problema si els meus pares em regalessin un Lexus el dia que no toca, perquè és clar, si no te’l donen al millor moment de fer enveja a tothom… per què el vols? No se com pot existir una mare que es preocupi tan poquet per la seva filla

Però també hi ha altres problemes, com que et regalin un Saab vermell, quan tu l’havies demanat blau!!! Jo crec que aquests pares haurien de ser jutjats per un tribunal o algo. Quina poca vergonya!!!

Via diariomotor

Anuncis

Comentaris»

1. llauraor - 28 Juny, 2007

Pobretes, se les veu tant tristes…quina pena que em fan…
I els pares són uns cabrons! De que van destrossant les il·lusions dels seus pobres fills…

2. Shinosuke Nohara - 28 Juny, 2007

pubretes no hi ha dret !!!!!
ke m’els donguin a mi 😛

3. parufito - 28 Juny, 2007

keee fueeette!!!
parwiifito

4. Roger - 29 Juny, 2007

Jo faria el mateix jajajaj.

Colla de meucots.

5. taliban - 29 Juny, 2007

ben bé que m’entren ganes de xafar-li el cap amb una pedra! xD


Deixa un comentari

