jump to navigation

La ineptitud digital 15 Octubre, 2007

Posted by dafyk in PocaFeina.
trackback

Fa uns dies vaig explicar a la meva mare com funcionava el ràdio del cotxe… li vaig explicar com es posava/treia el frontal i com es carreguen els CDs…el fet està en ahir em diu que havia posat un CD i no li funcionava… vaig començar a témer el pitjor, i efectivament… al explicar-li com es posava el CD vaig oblidar de recalcar, que abans de posar un CD, S’HA DE TREURE EL QUE HI HA POSAT!! total que el ràdio estava amb 2 CDs on només en cap un!!! tal com deia el mestre Murphi: “Es inútil hacer cualquier cosa a prueba de tontos, porque los tontos son muy ingeniosos
Comento aquest fet com podria haver estat qualsevol altre, i em porta a la següent expressió: la ineptitud digital.

M’explico, hi ha moltes persones en la societat, que no saben fer servir un ordinador… no saben posar l’exterior a la tele per poder veure el DVD (ja no dic connectar-lo…), programar el vídeo, etc.

Aquestes persones la majoria, ara tenen uns 40 o més anys… d’aqui 20 anys… com s’ho faran? quan per anar al lavabo et faci falta engegar un ordinador… s’ho faran a sobre? s’actualitzaran per usb?? xDD

Que en penseu?

Afegit: no realment tothom pateix aquesta ineptitud 

Anuncis

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

