jump to navigation

Com escapar-se d’un pet 25 Octubre, 2007

Posted by taliban in PocaFeina, Videos.
trackback

Els japonesos són bastant liberals a l’hora de parlar de temes com les necessitats corporals. Una mostra de la naturalitat és aquest video de la televisió japonesa, on s’expliquen diverses tècniques per lliurar-se d’un gas. Això si, em sembla que són bastant difícils de portar a la realitat, sobre tot si estàs rodejat de gent.

D’entre tots els mètodes estic segur que mai us passaria pel cap fer-ne un en concret. No cal que us digui quin és, quan el veieu segur que l’identifiqeu 😉

Anuncis

Comentaris»

1. dafyk - 25 Octubre, 2007

això no ho vaig arribar a comprovar a Japó… però allà està molt mal vist estornudar… sobretot a la taula (inclús si estàs refredat, especialment si et goteja el nas), en canvi, si estan a taula, et tires un pet no passa res… curiós

2. llauraor - 25 Octubre, 2007

Juas el pròxim cop que vegi a una persona corrent de costat, m’apartaré, de costat també per si les mosques…

3. Roger - 31 Octubre, 2007

Ostres doncs jo me’n vaig a Japó que m’agrada molt anar fent fumera.


Deixa un comentari

